Déri, Catherine E. (2024) How do Doctoral Students Socialize into the Profession of Researcher in Academic Writing Cafés? Relais. The Popular Scientific Journal on Success in Higher Education (9).
Prévisualisation |
Texte
ORES_RELAIS_Numero9_Deri.pdf Télécharger (288kB) | Prévisualisation |
Résumé
This article features results from a research project aimed at understanding how doctoral students socialize into the profession of researcher in academic writing cafés.
Type de document: | Article |
---|---|
Date: | 2024 |
Thème: | 2.Enseignement et apprentissage > 2.2 Apprentissage et compétences étudiantes 4.Parcours d'études > 4.1 Orientation scolaire et professionnelle 4.Parcours d'études > 4.2 Transitions interordres et intercycles |
Date de dépôt: | 17 mars 2025 14:00 |
Dernière modification: | 17 mars 2025 14:00 |
Adresse permanente : | https://archivesoresquebec.ca/id/eprint/451 |
Gestion Actions (Identification requise)
![]() |
Dernière vérification avant le dépôt |