De Clercq, Mikaël, Jacquemart, Justine et Galand, Benoît (2025) What Role Do Teaching Practices Play in Student Success in the First Year of University? Relais. The Popular Scientific Journal on Success in Higher Education (12).
Prévisualisation |
Texte
ORES_RELAIS_Numero12_ANG.pdf Télécharger (329kB) | Prévisualisation |
Résumé
This article features results from a research project aimed at examining the role of self-reported teaching practices in academic success in the first year of university.
Type de document: | Article |
---|---|
Date: | 2025 |
Thème: | 2.Enseignement et apprentissage > 2.1 Enseignement et pédagogie 2.Enseignement et apprentissage > 2.2 Apprentissage et compétences étudiantes 4.Parcours d'études > 4.2 Transitions interordres et intercycles |
Date de dépôt: | 27 mars 2025 13:54 |
Dernière modification: | 27 mars 2025 13:54 |
Adresse permanente : | https://archivesoresquebec.ca/id/eprint/463 |
Gestion Actions (Identification requise)
![]() |
Dernière vérification avant le dépôt |