Rompré, Hélène (2024) Bilingual College Education: A Motivating Option for French-Speaking Students? Relais. The Popular Scientific Journal on Success in Higher Education (7).
Prévisualisation |
Texte
ORES_RELAIS_Numero7_Rompre.pdf Télécharger (250kB) | Prévisualisation |
Résumé
This article features results from a research project aimed to study the perception of young people enrolled in a bilingual DCS program in order to validate whether taking courses in both French and English had a significant influence on their academic motivation.
Type de document: | Article |
---|---|
Date: | 2024 |
Thème: | 2.Enseignement et apprentissage > 2.1 Enseignement et pédagogie 2.Enseignement et apprentissage > 2.2 Apprentissage et compétences étudiantes |
Date de dépôt: | 17 mars 2025 13:51 |
Dernière modification: | 17 mars 2025 14:00 |
Adresse permanente : | https://archivesoresquebec.ca/id/eprint/449 |
Gestion Actions (Identification requise)
![]() |
Dernière vérification avant le dépôt |