Gallais, Benjamin (2023) What Role can Conversational Agents Play in the Mental Health and Retention of Québec College Students? Relais. The Popular Scientific Journal on Success in Higher Education (4).
Prévisualisation |
Texte
ENG_Article_04_RELAIS-ORES_B.Gallais.pdf Télécharger (236kB) | Prévisualisation |
Résumé
This article features results from a research project aimed at assessing the use, satisfaction and perceived effectiveness of a digital application, featuring a conversational robot and a toolbox, designed to provide mental health and academic support to college students.
Type de document: | Article |
---|---|
Date: | 2023 |
Thème: | 1.Caractéristiques socioculturelles étudiantes > 1.6 Santé mentale 3.Soutien à la population étudiante > 3.2 Dépistage et accompagnement |
Date de dépôt: | 05 déc. 2024 18:49 |
Dernière modification: | 05 déc. 2024 18:49 |
Adresse permanente : | https://archivesoresquebec.ca/id/eprint/378 |
Gestion Actions (Identification requise)
Dernière vérification avant le dépôt |